Заснежени вагони в бързия влак от Варна за София. Кадри, публикувани в социалните мрежи, показват коридорите на пътнически вагон, който е побелял от снега.
В позиция за Bulgaria ON AIR от БДЖ посочиха, че в един от седящите вагони на влака се е образувало навяване вследствие на незатворени преходни врати между вагоните.
Отговорността, за което е на превозния персонал. При пропуски, посочват още от железниците - на отговорните служители ще бъде потърсена дисциплинарна отговорност.
От БДЖ поднесоха извинение на пътниците за причиненото неудобство.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Хайде обаче да вземем номиналната стойност, а не да превалутираме! Ако 130 лв е цената за влак от Берн до Базел, това са 70 швейцарски франка. Ами, може и да има хора, които да дадат 70 лв за влак от София до Пловдив, но не и да се търкаля 2 ч. и половина! Швейцарците си получават заплатите във франкове, ние в левове, тяхната икономика е във франкове, нашата в левове, защо пресмятаме и превалутираме?!
Като погледна коментарите се оказва че имаме сравнително добри и изненадващо евтини влакове. И ако и ние имаме културата да ги ползваме както трябва ... или пък да има камери навсякъде и глоби.Може и да ги рекламираме и като ,,ретро," . Това пък ще е атракция .
Гледам спор има:). Е , тука влаковете са добри , но си се плаща от цената на билета.Берн до Базел е 100км. Влака го взима за един час и цената е около 130 лв. /първа класа 200 лв/ И това не е евтино за швейцарците . Съгласен че Българските влакове не са връх , но цената е невероятно , смешно ниска. Колко от вас ще се съгласят да плащат 200лв втора класа до Пловдив , само защото ще бъде половин час по бързо и седалките по -удобни?
До Смех-кога си роден?Пънувал ли си през 80-те с влак?Защото през 80-те вагоните бяха топли,да не кажа горещи,отваряха се прозорците,да не се издушим от жета!Капиш!?
Обикновен пример - влак Лондон - Саутхемптън 110 км, 2 часа, 80 лв . Без гаранция че ще можеш да седнеш или че ще е топло ...или че влака ще дойде навреме
И влака на 24.01. пътувайки за Плевен в 13.52 от Своге без никакво отопление. Това вече е безобразие, в кой век живеем? И до кога да търпим, като утре вече ще сме болни.
Нека не слагаме думите "БДЖ" и "качество" в едно изречение, моля. Дружество с над 250 млн. лв. дълг какво качество по-точно може да осигури? От години БДЖ е инструмент за източване на пари. Не може разстоянието между двата най-големи града (130 км) да се взима за 2,5 ч., а до морето да се стига за съответно за 7-8 ч. до Бургас и 9-10 ч. до Варна и да говорим за качество.
До До 10 "нашите влакове като стойност /качество определено са най- добри. "Ти пи ли си хапчетата днес!?Не ги забравяй!Къде по света има такъв влак,бе!?Пътувал бил!